קרב ירושת מרן הגר"ע יוסף • היורשים ל'קול חי': "אין שום הסכם"

איתי גדסי 3 Comment on קרב ירושת מרן הגר"ע יוסף • היורשים ל'קול חי': "אין שום הסכם"
12:39
30.04.24
יונת קפלן No Comments on המסר שבגללו הניה שוחט עזבה את התור ללחמניות החמות

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הבוק פורסם ב'ישראל היום' כי בני משפחתו של מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל הגיעו להבנות בנוגע לחלוקת ירושת מרן הגר"ע יוסף. זאת לאחר שעניין הירושה הגיע לדיונים בבית המשפט שהמליץ לצדדים לסגור את הנושא בגישור מחוץ לכותלי בית המשפט.

על פי החלוקה, הרב משה יוסף יקנה את הדירה בה גר מרן הגר"ע יוסף, ויפצה את האחים בכסף. שווי הדירה יחולק בשווה בין האחים, למעט אחת הבנות שתקבל יחידת שווי כפולה. על פי ההערכה, כל בן יקבל כמיליון שקלים.

לפי הסיכום, הרב משה יוסף ורעייתו ימשיכו להפעיל את ביתו של מרן כ"בית מורשת מרן", עם ספריית הענק שבבית שלפי דברי מקורביהם שייכת לרב משה יוסף על פי הצוואה.

אולם, למרות הפרסום, אתר 'קול חי' בדק ואמנם אכן חלה התקדמות, אך עד כה טרם נחתם הסכם בין הצדדים. ונראה כי נכון להיום ההסכם לא מקובל על כולם.

אחד היורשים אומר ל"קול חי" כי "לא הציעו לנו כלום מלבד הצעה מצחיקה לפני כחצי שנה. שכירות הוא לא משלם לנו וגר בדירה ששייכת לכולם ללא תשלום".

הוא מוסיף כי: "זה יפה מאוד שאריה דרעי התערב כדי לסגור את הסיפור, אך הסכומים לא מקובלים עלינו. זה ספין שמנסים לעשות כדי ללחוץ עלינו לסגור ולחתום על העדר תביעות ובכך לאלץ אותנו לקבל סכום נמוך ממה שמגיע לנו"



3 תגובות

מיין תגובות
  1. 3

    תגידו, יש מצב להפסיק להכנס לקישקע של השני? ולתת לו לחיות?? מה העסק שלכם איך מתחלקת הירושה, ומה כל אחד יקבל??? תנו לכל אחד לנהל את עסקיו המשפחתיים בשקט! ואת גולשי קול חי, זה בטח לא מענין. תפסיקו עם זה!

  2. 2

    צודקת לגמרי מדברים פה כל הזמן נגד מחלוקות ולשון הרע ומצד שני לא גומרים לעודד ולפרסם אותו די כבר!!